CLAW – Atelier de management al crizelor
GÉANT găzduia un atelier de gestionare a crizelor pentru NREN-urile europene și comunitatea europeană de rețele R6E – CLAW. CLAW a avut loc la Universitatea din Malaga, 12-13 noiembrie 2018.
Subiecte:
- Cât de bine este organizația dvs. pregătită pentru o rețea sau o criză cibernetică?
- Aveți în aplicare proceduri de gestionare a crizelor?
- Știți cine ar trebui să fie implicat în situațiile de criză?
- Și știi cum să ajungi la – și să lucrezi cu – alte organizații, în eventualitatea unei crize paneuropene?
Obiective:
- Asigurarea conștientizării managementului crizelor ca o prioritate în întreaga comunitate;
- Asigurarea faptului că toate NREN au instrumentele și liniile directoare pentru a-și forma sau îmbunătăți planurile și procedurile de gestionare a crizelor;
- Crearea unei înțelegeri și terminologii comune pentru a face față crizelor la scară europeană (pe termen lung: global);
- Începeți o comunitate de gestionare a crizelor pentru a împărtăși cele mai bune practici.
- Toată lumea pleacă cu cel puțin un punct de acțiune pentru gestionarea crizelor.
A fost explorată aceste întrebări și multe altele în timpul celui de-al doilea eveniment CLAW – Managementul Crizelor din Malaga, Spania, în perioada 12-13 noiembrie 2018. Reprezentanți ai comunicațiilor, NOC, CSIRT și Managementul securității informațiilor s-au alăturat CLAW; lucram împreună ca o unitate și reprezentăm NREN într-un exercițiu de simulare. Împreună, am avut experiență într-o situație de criză, am schimbat cunoștințele și cele mai bune practici și am lucrat pe abilități pentru a face față cu succes acestor scenarii.